lördag 8 augusti 2009

Two lovely couples

Jag låter rubriken vara på engelska då jag inte kom på någon bra översättning.


Idag bestämde sig min flickvän för att pärla lite, vilket givetvis gjorde mig glad. Enligt henne själv är hon dock inte så duktig, så jag hjälpte henne att hitta ett enkelt motiv. Det fick bli en Ice Climber.



Eftersom det finns två Ice Climbers så bestämde jag mig för att göra Nana. Tyvär förhastade jag mig lite och gjorde ett litet fel på henne vilket jag inte märkte för än efter strykningen. Lyckligtvis syns det inte allt för väl.




English:
Today my girlfriend decided to do a bead. According to herself, she's not very good at it, so I helped her to find an easy one. It would be the blue Ice Climber, Popo. I wanted to do one myself, as they are two, so I made Nana, but unfortunately I made a little mistake wich I didn't see until after I had ironed her. But it's nothing too annoying, luckily.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar