måndag 10 augusti 2009

Skapandet av en personlig PacMan - Del 2


Det skulle visa sig att det inte var det lättaste att göra en hatt heller. Jag försökte många gånger, men lyckats bara åstadkomma något som kunde ha varit en fin hatt.

English:

Making a PacHat out of your mind only, isn't the easiest thing in the world, wich I soon would realise. After much trial and error, I only managed to do something that could have been a nice hat.



Efter ett tag lyckades jag dock åstadkomma en hatt som jag kände mig nöjd med. Jag har dock ändrat designen lite efter det också.
English:
After a while I created a hat that I felt happy with. I have changed the design a bit after that though.



Time to fill him up!



PacHat Poll

Här nedans syns två olika hattar. Innan jag stryker honom vill jag vet vilken av hattarna som blir mest populär. Omröstningen finns i högerspalt.

English:
Beneath this text you'll see two different hats. I'd like to know wich of the hats is more popular before I iron him. You find the poll to the right on this page.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar