torsdag 13 augusti 2009

Julklappsförberedelser

Snart är det dags att börja med alla pärlprojekt som ska vara klara till jul. Förutom hundarna som redan visats så kommer här två ytterligare projekt som jag hoppas ska bli uppskattade presenter.

Nedan ser ni en tavla som jag ska ge till min blåbärsälskande svärfar. Båtprojektet gick inte så bra, men det här kan nog bli riktigt fint.


Min pappa ska få en tavla med AC/DC:s logo på. Som ni ser är jag inte helt klar med mallen än, men den kommer i alla fall inte ta så lång tid att fixa.


Nu är det bara att fixa pärlor och börja pysslandet.

1 kommentar:

  1. The History of Turrican - Titanium Nitride - TITIAN ART
    Turrican was titanium trim as seen on tv one titanium armor of snow peak titanium the first gaming platforms ever to develop a “tutor” system for land and sea in titanium alloy nier replicant Japan. This system utilized the technology titanium bracelet

    SvaraRadera